středa 23. března 2016

Cheese in the trap (korejské drama)

   Jistě jste si už všimli, že jsem závislá na korejských dramatech. (Můj dramalist říká že jsem jich viděla 41 a neříkám, že jsem některé neviděla dvakrát, že ano. Ještě k tomu mám pár rozkoukaných.) A vzhledem k tomu, že nejsem příliš originální v psaní článků, ale jsem extrémně aktivní ve sledování korejských dramat (dorama), rozhodla jsem se, že vám některé seriály představím. Na jednu stranu je fakt, že za měsíc maturuju, na druhou stranu donutit se k učení a tak no. Takže tohle je takový mezikrok, mezi rozbory knih k maturitě a sledováním seriálů.

   Cheese in the trap


Nejaké to info:
Študentka ekonomickej univerzity Hong Seul (Kim Go-Eun) je druhá najlepšia zo školy. Dostáva štipendium a pracuje v kaviarni. Jej život v škole jej však neustále znepríjemňuje starší študent Yoo Jung (Park Hae-Jin). Yoo Jung na to nevyzerá, ale ona tuší, že ju nemá rád, a v skutočnosti je za podozrivými vecami, ktoré sa jej počas štúdia stávajú. Rozhodne sa zo školy na čas odísť, aby mu ušla. Keď sa vráti naspäť, Yoo Jung sa k nej začne správať veľmi dobre, neustále ju pozýva na obed/večeru a chce sa s ňou rozprávať. Nedarí sa jej ho striasť. Jeden deň sa Seul zabudne odhlásiť z informačného systému školy a zistí, že ju niekto odhlásil z predmetu. Okamžite upodozrieva Yoo Junga, lebo stál v knižnici za ňou, keď bola pri počítači. Yoo Jung sa k nej správa stále rovnako dobre a ona je zmätená. Nadobúda dojem, že ho predsa len mohla zle odhadnúť. Lenže Yoo Jung má temnú minulosť a mnoho tajomstiev, ktoré skrýva za svoj úsmev.(Zdroj)

   
   Ani nevím jak jsem na tenhle seriál narazila. Nejspíš jsem zrovna potřebovala přebít pocit prázdnoty po skončení nějakého jiného seriálu (i když netuším po kterém seriálu). Na youtube jsem viděla nějaké záběry z první epizody a tak jsem si řekla, jo to by šlo. Po první epizodě jsem byla neuvěřitelně nadšená! Zajímavá, vtipná, a napínavá epizoda. (Dobře ne tolik napínavá, ale tak.) Jenže postupně v průběhu seriálu mě mé nadšení opouštělo. I přesto musím tento seriál ohodnotit jako jeden z nadprůměrných. Žádně extrémní přehrávání, žádné nepochopitelné pasáže, žádné extrémní wtf scény. Nebylo tam přílišné množství romantických klišé scén alá "vykulené oči" a "náhodou na sebe padáme". Nebo nepříjemných scén, kdy náš hlavní hrdina něco pochopí špatně a strášně trpí. Pokud by si to nepokazili poslední epizodou, kde Seol končí v nemocnici po srážce autem, neměla bych téměř co vytknout. Pokud se vám někdy stalo, že jste více než na hlavním hrdinovi ulítávali na vedlejším, počítejte s tím, že tady tomu nebude jinak. Přesto, že je tento seriál natočen podle webkomiksu, četla jsem, že pozměnili některé části, kdy In Ho dělal něco, co měl vlastně udělat Yoo Jung a pak docházelo k nedorozuměním a tak. Ale komiks jsem nečetla, nevím. I když by to nejspíš dávalo smysl, protože mám v průběhu celého seriálu, že se Yoo Jung někde zasekl a vývoj jeho charakteru existuje jen v mojí hlavně. 
   Seriál jsem dokoukala přesně před 21 dny (díky mydramalist) a dnes jsem si znovu našla první díl, který je zvláštní, ale prostě u kno, feels. Děj vám moc prozrazovat nechci, pak by to nebylo ono. Jediné co bych ráda zdělila, je, že se drží profláknutého scénáře chudá hlavní hrdinka a boháč hlavní hrdina. A něco co najdete v málokterém seriálu, tady se dokonce objevuje i stalker, legit stalker, tak můžete hádat kdo to je a koho sleduje.
Už vím! Bylo to 1988 


2 komentáře:

  1. https://49.media.tumblr.com/94b7d5c5866c04d58ed850698b49d568/tumblr_o3eee1jFwt1u7ppjwo1_500.gif

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu říct, že bych z Cheese in the trap byla výrazně odvázaná, ale nakonec mi to nepřišlo tak hrozné a osobně se mi líbilo i jejich odloučení ke konci. Málokterá dorama takto končí, což pro mě osobně bylo docela osvěžující, i když to zanechalo nepříjemný pocit nenaplnění. :DD Osobně se mi hodně líbila postava Junga! :)

    OdpovědětVymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ