neděle 29. května 2016

19. 5. 2016 - Možná by mi neuškodilo být trošku sebevědomá

   Tak si to shrňme. Na blogger jsem nic nepřidala od 23. března, což je vážně dost dávno. Ráda bych přidala nějak celý průběh, co se tak od té doby dělo. Problémem ale je, že si to už nepamatuji. Tududum tum. Kromě toho, že jsem nedokázala pořádně nic udělat kvůli nervům z maturity se asi nic moc nedělo. Měla jsem narozeniny, bratr měl svátek a pak už si pamatuji jenom svaťák a maturitu.
Když už jsem se v posledním deníčkovém článku zmiňovala o surrealistech, tentokrát přidávám celkem tématické video od Coldplay

   Maturita mi neuvěřitelně lezla na mozek. Měla jsem hrůzu z toho, že budu nemocná a tak jsem se dopovala všemožnými léky na posílení imunity, které nejspíše zabraly, protože v průběhu jejich užívání jsem měla nejhůře rýmičku, kašílek a zvýšenou teplotu, huhuu! 
   S tím jak jsem stresovala, jsem se v průběhu roku vůbec nic nenaučila... Začnu v září, času dost, začnu v prosinci, přijímačky jsou přednější, začnu o jarních prázdninách, poslední prázdininy co si můžu pořádně užít, začnu po písemné maturitě, ugh, začnu po posledním zvonění, pláč. Nakonec jsem poctivě začala v pondělí o svaťáku. Můj plán byl geniální a bezchybný. Dopoledne čtyři otázky do angličtiny (vypracovat), odpoledne se naučit čtyři otázky do výtvarky a večer si zopakovat dvě knížky do češtiny. Řekněme si to na rovinu, jediné co jsem vydržela až do neděle bylo vypracovávání otázek do angličtiny s tím, že jsem to jenom vypracovávala, neučila se. Díky tomu že mým dnem byla středa a maturovala jsem první odpoledne, stihla jsem si v pondělí přečíst češtinu a v úterý se v šoku a s hrůzou naučit poznávačku do výtvarky.(na kterou jsem úplně zapomněla) Nakonec se to nějak semlelo a já to zvládla! Sice jsem si u něčeho hned po zkoušce řekla, že jsme toho přece mohla říct o dost víc a že to byl dost chabý výkon, ale mám to za sebou a s vyznamenáním! Na oslavu jsme šli na večeři a já to zapila sklenicí vína. Kterou jsem nechávala na stole stát a kopla ji do sebe celou najednou až po jídle. A ano motala se mi hlava. Ale když jde člověk jednou za rok s rodinou na večeři (ano přeháním, nechodíme na večeři co rok)
   A co se dělo po maturitě? Tak samozřejmě rozlučka se třídou. I přes to že jsem se všemi nevycházela, rozlučku jsem si opravdu užila a budou mi chybět. Už teď mi chybí. Dále jsme dělali v sobotu (den po rozlučce, kde jsem to přehnala a nepamatuji se jak jsem se dostala domů) seno u babičky. Fakt sranda, od rána nic nejíst a strávit celé odpoledně prací na poli v tom horku. V neděli už to bylo lepší a to mi dokonce dali chvilku pauzu s tím, že jsem řídila traktor= nemusela házet seno do vlečky. Pondělí jsem celé prospala, teda alespoň z většiny. V úterý jsem byla s bratrem v kině na Civil War. Ve středu na radnici pro vysvědčení a potvrdit kopii a všechny tyhle srandy pro vysokou. Ve čtvrtek jsem jela s (už ne) spolužačkami do kina na X-men apocalypse a obejít celou Šantovku jestli by mě někde nevzali na brigádu, ne nevzali. V pátek následoval hon na brigádu u nás ve městě, taktéž neúspěšný. Teď v sobotu jsem pomáhala otci v dílně natírat dřevo na podlahu a dnes mám padla. Bála jsem se, že nebudu mít co dělat, ale zatím jsem ani pořádně neměla čas vše vstřebat.
   Něco málo ohledně Civil War, nejspíš jsem čekala něco lepšího, protože jsem měla pocit, že to bylo o ničem se spoustou otřepaných frází. Ale natočené to bylo hezky, to jim zase nemůžu upřít. A možná proto, že jsem od X-men nic moc neočekávala, velmi mile mě film překvapil! Vážně jo! Akorát trapný moment, uvědomila jsem si že je to pokaračování toho nového dílu z minulosti asi až v polovině. Vůbec mi nedošlo, že už jeden film z minulosti natočili a že ten, který je v kině teď není časově před, ale až za ním. Uvědomit si to hned na začátku, nemusela jsme být polovinu filmu zmatená.
  Jinak jak už víte, že velmi aktivně sleduji korejská dramata (doramy) po maturitě jsem měla docela absťák, protože po skončení Descendants of the Sun jsem tři týdny nic neviděla, tak hned po maturitě jsem začala ve velkém. Mám rozkoukané nově vycházející: Mirror of the witch (trošku to přehání z těmi umělými efekty a hlavně lámáním nehtů, ssss, což nakonec nepůsobí tak hororově jak by asi mělo), Entertainer (dívám se na to jenom kvůli Hyeri, po seriálu 1988 kde předvedla skutečně dobrý herecký výkon). Z už dávno dokončených to je She's so lovable (hlavní herečka mi byla strašně povědomá, ale až v epizodě, kde nemá ofinu mi došlo, že jde o Krystal),  Cindrella's sister (snažím se tím prokousat už téměř rok, pomalu ale jistě pokračuji kupředu! :D)
  A to by z mého neuvěřitelně výkecového, deníčkového, otravného článku bylo nejspíše vše! Děkuji za pozornost a pokusím se být trošku aktivnější, když už mám ty prázdniny :)


5 komentářů:

  1. Gratuluju k úspěšně složené maturitě! :) Neskutečné, že jsi to dala s tak krátkým učením, já se tenkrát, nevědíc ještě, že mě něco podobného či horšího čeká na výšce každé zkouškové několikrát, učila každý večer od... Vánoc! :D Uměla jsem to potom celé recitovat, hlavně dějepis, a když mi učitel skočil do řeči, byla jsem tak naštvaná, že mi ruší vyprávění, že jsem ho poprosila, aby mě "laskavě nechal domluvit" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z toho taky byla celá vedle. :D Ale na druhou stranu, jsem si sama vypracovávala všechny otázky. A hlavně u maturity z VV byly, některé očistec, protože jsem musela projít tři různé weby a ještě dvě knížky abych našla to co jsem potřebovala. Mě po maturitě nařkla učitelka z toho, že jsem ji vůbec nenechala mluvit... a taky docela s hrůzou jestli jsem se učila jenom výtvarku :D U češtiny to nebylo tak strašné, když jsme většinu knížek četla dvakrát a některé i třikrát pro oživení A ta témata u maturity z angličtiny, byla celkem podobná těm na soutěži, takže to nakonec (naštěstí) nebyla žádná katastrofa :D

      Vymazat
  2. Gratuluji k maturitě! Taky bychom mohli s rodinou někam vyrazit, naposledy jsme byly v restauraci před tím, než se narodila moje mladší sestra.

    My jsme rozlučku po maturitě neměli. Pravděpodobně proto, že v první termínu maturovala jen třetina třídy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :)
      U nás maturovali všichni a na naší škole je to už tradicí. Zvou se i učitelé a tak :D

      Vymazat

Ještě pořád nekoušu ˇwˇ